Job 5 van 14


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Als HR Officer in Bocholt ondersteun je de HR Business Partner met diverse administratieve taken. Je draagt bij aan het ontwikkelen van een nieuw HR-beleid. Interesse? Solliciteer nu voor de job van HR Officer in Bocholt!

  • Je zorgt voor een goede opstart van nieuwe collega's en staat in nauw contact met onze rekruteringspartners.
  • Je beheert de administratie omtrent ziekte, in- en uitdiensttreding en kijkt mee naar verbeterprocessen.
  • Je faciliteert de opleidingen van onze werknemers en maakt de nodige budgetten op.
  • Je verzorgt de interne en externe communicatie (o.a. Website, Social Media, Intranet,…)
  • Bij het jaarlijkse personeelsfeest neem jij de rol aan van Event Manager om de avond onvergetelijk te maken!

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma en kan reeds een mooie relevante werkervaring voorleggen. Sterke
  • Communicatieve vaardigheden, maar kan je ook discreet omgaan met informatie.
  • Samenwerken met collega's aan een vernieuwd en gestructureerd HR Beleid

  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

  • Gevarieerd en uitdagend takenpakket in een internationaal familiebedrijf, waar je de mogelijkheid krijgt om je HR-vaardigheden verder te ontwikkelen
  • Aantrekkelijk salaris met extra voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering
  • Flexibel verlof van 32 dagen, vrij te verdelen in overleg met collega's

Solliciteren

02.6. Exxperts Bree
011/24 34 51
exxperts.bree@trixxo.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht